Sponsoring

Tegenwoordig kan een vereniging niet zonder sponsors. Dit geldt zeker ook voor VV Zaamslag. Gelukkig mogen we al sinds jaar en dag rekenen op een aantal trouwe sponsors. Maar daarnaast zijn we altijd op zoek naar nieuwe bedrijven die onze club willen steunen. Natuurlijk blijft het zaak om de belangen van de sponsors elke keer weer zo goed mogelijk te behartigen, want ‘voor wat, hoort wat’ tenslotte!

De Stichting Promotie VV Zaamslag is in 2001 opgericht met als doel het promoten en ondersteunen van de voetbalvereniging in Zaamslag. En daar hebben we uiteraard de hulp van onze sponsors voor nodig! Wij doen ons uiterste best om onze sponsors een goede tegenprestatie te leveren voor de verschillende soorten steun die zij ons leveren.

De Stichting Promotie VV Zaamslag bestaat uit de volgende personen:

Voorzitter: Marco Hamelink
Penningmeester: Eric Tissink
Lid: Randy Dees
|
Deze bestuursleden onderhouden de contacten met de huidige sponsors, zijn voortdurend op zoek naar nieuwe potentiële sponsors, zorgen voor correcte administratieve afhandeling en natuurlijk maken zij zich sterk voor de sponsorbelangen!

Als u meer informatie wenst over de Stichting Promotie VV Zaamslag of over de sponsormogelijkheden, aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar per e-mail: marcoham@zeelandnet.nl

Sponsor worden?

Bij VV Zaamslag zijn legio sponsormogelijkheden; voor elk bedrijf is er een passende optie te bedenken. In onze sponsorbrochure treft u de verschillende mogelijkheden aan. We willen benadrukken dat er nog veel meer opties zijn; graag geven wij u persoonlijk, en geheel vrijblijvend, informatie hierover.

Bekijk onze sponsorbrochure