Zaamslag 2 nog steeds op zoek naar eerste overwinning

Zaamslag 2 trad in de 10e competitieronde op het eigen sportpark aan tegen Yerseke 2 . De ploeg van trainer Mathijs de Koeijer snakt al negen wedstrijden naar een zege, maar kon ook deze wedstrijd het zoet van een overwinning niet proeven.

Al vroeg in de wedstrijd had Bram Dees vanaf de stip de score kunnen openen, nadat hij zelf onderuit was gehaald binnen de “zestien”. De spits schoot echter veel te slap en onzuiver in waardoor het voor de Yerseke doelman een eenvoudige prooi was. In het laatste kwartier voor rust moest doelman Bryan Buren tweemaal vissen, waardoor het bij rust al 0-2 stond. De 2e helft was heel rommelig met veel werkvoetbal van beide kanten. Er viel niet één doelkans meer te noteren, waardoor de ruststand tevens eindstand was. Na tien duels zijn de reserves van Zaamslag hekkensluiter in de reserve 2e klasse A met slechts twee punten.