Viva Argentina, viva Zaamslag! (update)

Hé Lionel, je laatste wedstrijd was de finale in Wemeldinge tegen Duiveland. Waar zit je tegenwoordig?
Ik woon op dit moment samen met mijn vriendin  in Valencia. En zoals altijd ben ik veel aan het werk.

ook al een sport of voetbalclub gevonden daar?
Ik speel amateurvoetbal.  Bij een team in Valencia.  Het level niveau is okay, maar niet zo hoog als dat we speelden met groen en wit.

Volg je vv Zaamslag nog steeds?
Ik volg VV Zaamslag via de website en socials.
Ook praat ik nog met verschillende jongens uit Zaamslag. Jullie worden allemaal gemist.

Wat mis je het meest aan Zaamslag, behalve het lekkere Zeeuwse weer?
Na het spelen mis ik de biertjes met goeie mensen. En de rust van Zaamslag en de frikadellen

Volg je het WK?
Tuurlijk volg ik het WK .

Wat vind je van het WK tot nu toe?
Ik denk dat er tot nu toe veel verrassingen zijn, Spanje uitgeschakeld door Marokko, de Japanners die er voor gaan. Je weet nooit wat je kunt verwachten als het 11 tegen 11 is.

Wat vind je van Argentinië?
Argentinië heeft een gewapende groep onder leiding van Messi.  Begeleid door een geweldig team

Wat vind je van Nederland?
Nederland heeft goede spelers, ik heb veel respect voor ze.  Het wordt een zeer zware wedstrijd.  Beiden maken een kans.

Wat verwacht je van de laatste wedstrijd van Messi vanavond
Ik weet niet of het Messi's laatste wedstrijd zal zijn, hahaha maar als het zo is, ben ik erg blij dat hij Argentijn is en als dat ongelukkige resultaat gebeurt voor Argentinië, zal ik ook blij zijn voor Nederland.

Wat wil je nog tegen de mensen in de Oranje kantine van vv Zaamslag zeggen?
Tegen de mensen in de kantine wil ik zeggen dat ik ze enorm mis.   En dat ik op een gegeven moment terugkom om mee te doen aan een spectaculair weekend met de groen-witten!

Wat wordt de uitslag?
Nederland - Argentinië 1-2