Succesvolle toernooien voor onze oldstars

1e wedstrijd Zaamslag - Schoondijke /Groede
Uitslag1 - 1.
Rommelige wedstrijd met veel verkeerde beslissingen van man aan de bal.
Het was zeer duidelijk wennen voor ale spelers, nieuwe spelers, anders systeem spelen en groter veld dan we normaal gewend zijn.
Jammer genoeg een gelijkspel Er had misschien wel iets meer ingezeten. .
Al is de doelstelling "plezier en bewegen",  eenmaal in het veld wil je toch winnen..

2e wedstrijd tegen Oostburg 1
Uitslag 3 - 0 voor Zaamslag.

3e wedstrijd tegen de topploeg Aardenburg 1.
Aatdenburg 1 wint altijd alles. Met spelers uit de glorietijd van enkele jaren geleden.
Dus stond Zaamslag paraat. Na een eerste mogelijkheid voor Aardenburg speler Mario Corthals die nog behoorlijk snel maar rakelings naast het doel van onze keeper Steve Qocuyt.
Nam Zaamslag het initiatief en kreeg 2 /3 goede kansen. Het voetbal was goed om te zien en de spelers genoten. We vinden elkaar nu makelijk balletje ging rustig rond van spelers naar speler. Aardenburg sprong door het oog van de naald door een grote kans voor Zaamslag. Uitslag 0-0.

4e wedstrijd.
Zaamslag - Biervliet /Hoofdplaat combinatie.
Uitslag 1  -  0
In deze wedstrijd waren we oppermachtig en creeerden  legio kansen welke allemaal om zeep werden geholpen door pech en onrust tijdens afwerking.
Uiteindelijk viel het doelpunt toch uit een vloeiende aanval opgezet door Kees de Putter.
Af en toe werd  de restverdediging soms vergeten kwam er door een dieptepaas ineens een speler van Biervliet alleen voor onze keeper. Gelukkig redde onze uitstekende keeper Steve ons.
En zo wonnen we dus ook de laatste wedstrijd! De stemming na afloop was dan ook opperbest! De naam "dreamteam" gaat al rond:)

Toernooi Hulsterloo
Vv Zaamslag wint alle partijen op 7 tegen 7 tournooi in Nieuw Namen. Bij VV Hulsterloo  tijdens Hulsterloofeesten.
Deelnemers
Vrasene
Meerdonk
Kieldrecht
Brigand
Vv Hulsterloo
Vv Zaamslag

Met dank aan de organiserende verenigingen en speciale dank aan Anneke Wissel voor het wassen van de tenues.

Erik