Spelers stellen zich voor

Wil je jezelf voorstellen?

Ik ben Joost Simons, 22 jaar oud en woon in  Zaamslag.

Wat doe jij in het dagelijks leven?

In het dagelijks leven werk ik veel, fitness ik en trap ik af en toe nog is een balletje in de zaal.

Hoe lang speel je al voor Zaamslag?

Toen ik 6 jaar oud was begon ik met voetballen bij Zaamslag. In het seizoen 2013-2014 werd ik gevraagd om bij Terneuzen te komen voetballen in de C1. Daar twee seizoenen hoofdklasse gespeeld en toen weer terug naar ’t Durp om bij het eerste elftal te gaan voetballen.

Wat is het hoogtepunt uit je carrière?

In de periode dat ik bij het eerste elftal speel heb ik twee hoogtepunten: 1) De winnende goal uit op Kapelle scoren. 2) De overwinning uit op Yerseke.

Waar kan de supporter jou aan herkennen als hij je ziet spelen?

Rugnummer 15, tattoos en als het goed is veel aan de bal.

Wat is jouw doel voor dit seizoen? Wat wil je bereiken?

Niet meer geblesseerd raken, veel spelen en belangrijk zijn voor het team.

Hoe bereid jij je voor op een wedstrijd?

Ik ben op de zaterdag ochtend altijd al vroeg op de voetbal om de O13 te coachen bij een wedstrijd. Die wil om te winnen neem ik dan altijd mee naar mijn eigen wedstrijd in de middag. Verder heb ik graag voor de wedstrijd een lekker muziekje op.

Heb je een voorbeeld of idool?

Ik heb geen voorbeeld of idool.

Welke tip heb jij voor de jeugd van vv Zaamslag?

Samen met je vrienden veel plezier hebben bij het voetballen en altijd willen winnen.

Joost Simons