Spelers stellen zich voor

Wil je jezelf voorstellen?

Ik ben Arno Scheele, 20 jaar oud en kom uit Terneuzen.

Wat doe jij in het dagelijks leven?

In het dagelijks leven ben ik bezig met mijn studie management waarbij ik in het laatste jaar zit. Daarnaast werk ik in de online marketing.

Hoe lang speel je al voor Zaamslag?

Ik ben momenteel bezig aan mijn 4de seizoen bij VV Zaamslag.

Wat is het hoogtepunt uit je carrière?

´s Heer Arendskerke kon in 2019 kampioen worden in en tegen Zaamslag. Die wedstrijd speelden wij met het mes tussen de tanden, zodoende wisten we met 1-1 gelijk te spelen. Hierdoor werden zij geen kampioen in Zaamslag, dit was een flinke teleurstelling voor de vele meegereisde supporters. Daarnaast was het bereiken van de finale in de nacompetitie een hele ervaring voor mij als jonge speler, helaas verloren we de finale van Walcheren.

Waar kan de supporter jou aan herkennen als hij je ziet spelen?

Supporters kunnen mij herkennen aan mijn rugnummer, 18. Daarnaast ben ik een speler die hard werkt en er alles aan doet om resultaat te behalen.

Wat is jouw doel voor dit seizoen? Wat wil je bereiken?

Dit seizoen wil ik zo hoog mogelijk eindigen op de ranglijst uiteraard. Persoonlijk wil ik mezelf ontwikkelen tot een completere voetballer en dragende speler van het elftal.

Hoe bereid jij je voor op een wedstrijd?

Ik zorg ervoor dat ik voldoende slaap pak de nacht voor de wedstrijd. Daarnaast vind ik het belangrijk om goed te eten en genoeg te drinken zodat mijn lichaam energie heeft om het maximale eruit te halen binnen de lijnen.

Heb je een voorbeeld of idool?

Ik heb niet echt een voorbeeld of idool, als ik iemand zou moeten kiezen dan zou ik Donny van de Beek kiezen in zijn Ajax periode. Hij werkt altijd hard en is enorm belangrijk geweest voor zijn ploeg, ook op het aller hoogste niveau.

Welke tip heb jij voor de jeugd van vv Zaamslag?

Zorg dat je plezier houdt in het voetbal, dat is het aller belangrijkste!