Op naar de finale

Beste leden,

Aanstaande zaterdag speelt ons eerste elftal de finale van de nacompetitie tegen SV Walcheren! Inzet is een plek in de tweede klasse voor het seizoen 2019-2020.

Het team van trainer Dominique D’Hooghe was in de eerste twee wedstrijden van de nacompetitie goed op dreef. Uit tegen DFC werd met 0-4 gewonnen en afgelopen zaterdag werd in Dinteloord VV Prinsenland met 1-5 aan de zegekar gebonden.

We kijken uit naar de wedstrijd van zaterdag. We hopen op een sportieve wedstrijd, veel ambiance en een goede uitslag. Het elftal kan uw steun daar hard bij gebruiken!

De wedstrijd wordt gespeeld op het sportpark van Luctor/Heinkenszand: Dorpsstraat 102 4451 AC Heinkenszand. Aanvang: 15:00 uur. Graag tot zaterdag!