Nieuwe speler: Senna Bunt

1. Wil je jezelf voorstellen?

Hallo ik ben Senna Bunt en ben 16 jaar oud. Ook woon ik in Zaamslag

2. Wat doe jij in het dagelijks leven?

In het dagelijks leven ga ik naar school in Goes. Ik zit op het CIOS Zuid-West. Dit is een sportopleiding. Zo ben ik dagelijks bezig met sport en voetbal.

3. Waarom vv Zaamslag voor jou?

Ik hoorde dat Zaamslag een nieuwe trainer kreeg, die ervaring had met het werken van jeugd en jonge spelers. Via Zaamslag zou ik willen om nog stappen hogerop te maken in het voetbal.

4. Waar heb je in het verleden gespeeld?

Toen ik 5 was ben ik begonnen bij Drenthina, dit is een club in Emmen. Daarna werd ik gescout door Fc Emmen en mocht ik daar in de jeugd komen voetballen. Toen ben ik met mijn ouders verhuisd naar Zaamslag en heb daar met plezier een paar jaar in de jeugd gevoetbald. Na een paar jaar ben ik naar VV Terneuzen gegaan om daar op hoog niveau in de jeugd te spelen. En nu ben ik weer terug bij Zaamslag.

5. Waar kan de supporter jou aan herkennen als hij je ziet spelen?

Een creatieve middenvelder die hard werkt.

6. Wat is jouw doel voor dit seizoen? Wat wil je bereiken?

Veel minuten proberen te maken en hoog proberen te eindigen. En ervaring opdoen in het seniorenvoetbal.

7. Hoe bereid jij je voor op een wedstrijd?

Ik zorg dat ik goed uitgerust ben en voldoende slaap pak. Voor de wedstrijd eet ik een goed ontbijt. Meestal ga ik daarna bananen halen bij de groentekraam. Deze eet ik standaard op bij de voorbereiding op de wedstrijd. Ook drink ik veel water.

8. Heb je een voorbeeld of idool?

Vroeger was ik altijd fan van Messi. Nu kijk ik veel naar Frenkie de Jong en Ryan Gravenberch

9. Wie wordt er kampioen in de derde klasse dit jaar?

Luctor Heinkenszand

10. Welke tip heb jij voor de jeugd van vv Zaamslag?
Blijf je best doen en maak veel plezier in het voetbal.

Senna Bunt.