Nieuwe speler: Lionel Paez

Wil je jezelf voorstellen?

Mijn naam is Lionel, ik ben Argentijn, 28 jaar oud en ik ben geboren op 22-09-1992 in Buenos Aires. ik ben een fan van Club Atlético River Plate.

Wat doe jij in het dagelijks leven?

Ik ben barber, maar momenteel werk ik in de bouw bij de firma Zegers in zaamslag.

Waarom vv Zaamslag voor jou?

Omdat ik hier in zaamslag woon. Ik ben erg dankbaar voor de kans die ik heb gekregen.

Waar heb je in het verleden gespeeld?

Ik begon voetbal te spelen met 6 jaar. Vanaf mijn 9e tot mijn 14e speelde ik in Club Atlético Huracan serie A, daarna ging ik naar de Deportivo España van serie B, van mijn 14e tot 17e. In deze club haalde ik mijn eerste stappen met het eerste elftal. Daarna ging ik naar Deportivo Armenio waar ik in het tweede team zat. Op 20-jarige leeftijd reisde ik naar Italië en speelde in de eccellenza-competitie voor S.S.D Victoria Ivest. Op 22-jarige leeftijd keerde ik terug naar Argentinië en stopte met voetbal vanwege persoonlijke redenen.

Waar kan de supporter jou aan herkennen als hij je ziet spelen?

Ik ben een geharde verdedigende speler en speel graag op het midden van het veld.

Wat is jouw doel voor dit seizoen? Wat wil je bereiken?

Winnen, ik wil alles winnen wat we spelen. Het maakt mij niet uit of het een vriendschappelijke wedstrijd is of niet. We hebben een zeer complete ploeg met goede omstandigheden om tegen iedereen te vechten.

Hoe bereid jij je voor op een wedstrijd?

Ik sta vroeg op om rustig te ontbijten en naar vrolijke muziek zoals cumbia te luisteren.

Heb je een voorbeeld of idool? Mijn idool is mijn vader en moeder, die van zes uur 's ochtends tot negen uur 's avonds werken om te zorgen dat mijn zussen en ik niets tekort komen. In de voetbal heb ik er een, Diego Armando Maradona.

Wie wordt er kampioen in de derde klasse dit jaar?

We gaan ons best doen om zaamslag kampioen te maken. Maar we zullen hard en met z'n allen moeten werken. We hebben een geweldige groep.

Welke tip heb jij voor de jeugd van vv Zaamslag?

Met opoffering, toewijding en hart kun je krijgen wat je wilt. Geniet van elke minuut op het veld, in de kleedkamer, je vrienden en natuurlijk de voetbal.

Lionel Eduardo Paez Terrazas