Nieuwe speler: Jari Brevet

Wil je jezelf voorstellen?
Mijn naam is Jari Brevet. Ik ben 21 jaar en studeer in Breda de opleiding Ondernemerschap & Retailmanagement. Breda is momenteel mijn huidige woonplaats waar ik woon met 2 vrienden uit Goes. Ik kom uit Biervliet waar ik heel mijn leven heb gewoond.

Wat doe jij in het dagelijks leven?
In het dagelijks leven zit ik op school, werk ik aan mijn eigen onderneming of ben ik aan het sporten (fitness/hardlopen). Naast voetballen bij Zaamslag doe ik samen met vrienden aan zaalvoetbal bij BRESS in Breda (1e klasse).

Waarom vv Zaamslag voor jou?
Voetbal is voor mij mijn passie. Ik heb altijd al een stapje hogerop willen doen. Echter vond ik het moeilijk om daarvoor de juiste club te kiezen.

Ik werd gebeld door Zaamslag. Na dit gesprek was ik erg geïnteresseerd geworden in de club Zaamslag. Ik had daarom contact opgenomen met een aantal mensen binnen mijn kring die mij meer konden vertellen over Zaamslag. Hier kwamen alleen maar positieve geluiden uit. Ik zag veel potentie in VV Zaamslag, een jong fanatiek elftal wat enorm kan groeien. Dat was voor mij de reden om bij VV Zaamslag te voetballen.

Waar heb je in het verleden gespeeld?
Heel mijn leven bij VV Biervliet gespeeld. Vanaf mijn 15e vast in het eerste elftal. Daarnaast heb ik 4 jaar in de West Zeeuws Vlaamse Jeugd Selectie gespeeld.

Waar kan de supporter jou aan herkennen als hij je ziet spelen?
Aan mijn rugnummer 10.

Wat is jouw doel voor dit seizoen? Wat wil je bereiken?

Ik denk dat je altijd realistisch moet blijven. Er zitten een aantal enorm sterke ploegen in de competitie. Mijn doel is om met het team top 5 te eindigen en een periode binnen te halen.

Mijn persoonlijke doel is om niet geblesseerd te raken en om mijn oude vorm terug te vinden.

Hoe bereid jij je voor op een wedstrijd?
Goed ontbijten, de hele ochtend en in de kleedkamer voor de wedstijd motiverende muziek draaien en geconcentreerd in de kleedkamer zitten.

Heb je een voorbeeld of idool?

Ik heb niet specifiek een idool of een voorbeeld. Er zijn wel een aantal voetballers waarvan ik kan/kon genieten als zij op het veld stonden:

1. Mark van Bommel
2. Federico Valverde

3. Ronaldinho

4. Kylian Mbappe

En natuurlijk de GOAT Cristiano Ronaldo

Wie wordt er kampioen in de derde klasse dit jaar?
Luctor Heinkenszand

10. Welke tip heb jij voor de jeugd van vv Zaamslag?
Blijf zo lang mogelijk bij Zaamslag voetballen en blijf vooral veel voetballen! Iedere week/iedere dag op pleintjes of kleine velden.