Nacompetitie tegen DFC in Dordrecht

A.s. zaterdag (1 juni) spelen onze groen-witten om 14.30 uur in Dordrecht de eerste wedstrijd in de nacompetitie tegen DFC. Het sportpark van DFC is gelegen pal naast het stadion van FC Dordrecht aan de Krommedijk.

De 1e selectie, staf en bestuur reizen met de bus naar Dordrecht. Vertrek vanaf de kantine omstreeks 11.30 uur en op de terugweg zal waarschijnlijk gestopt worden bij De Raayberg in Bergen op Zoom. Er zijn nog circa 20 plaatsen beschikbaar voor supporters.

Mensen die graag met de bus mee willen (gratis) …….. geef je snel op, want vol = vol ! Je kunt je aanmelden bij voorzitter Jan Dees (e-mail: dees@echtebakker.nl).

Voor supporters die met eigen vervoer naar de wedstrijd willen hierbij het adres van Sportpark Reeweg : Reeweg Oost 267, 3312 LK Dordrecht.

Bestuur V.V. Zaamslag