Ives Vandriessche ook volgend seizoen trainer

Op dinsdagavond 28 december hebben de TC van VV Zaamslag  en trainer Ives Vandriessche afgesproken om ook in het seizoen 2022-2023 samen te werken.

Joris Rademakers namens TC: "Natuurlijk staan we op dit moment niet op de positie die we vooraf hadden verwacht, maar dit is in belangrijke mate te wijten aan de blessuregolf die onst teisterde aan het begin van de competitie. De laatste periode voor de coronabreak met daarin oa de competitiewedstrijd (winst tegen Noormannen) en vriendschappelijkewedstrijd (winst tegen Kapelle) laten een opgaande lijn zien en we hebben vertrouwen in staf en selectie.
Ives Vandriessche: "De eerste prioriteit is om de opgaande lijn door te zetten en voldoende punten voor in ieder geval lijfsbehoud gaan halen. Gezien de gretigheid van de jonge spelersgroep, de goede trainingsopkomst en de terugkeer (na blessure) van een aantal belangrijke spelers heb ik daar alle vertrouwen in.

Bestuur/ TC VV Zaamslag