Groen-witten overleven poulefase soccertoernooi niet

Onze groen-witten zijn er niet in geslaagd zich te plaatsen bij de eerste twee in poule B, waardoor ze al in de poulefase zijn uitgeschakeld.

In een zware poule met Terneuzen, Philippine en IJzendijke wisten onze groen-witten slechts één wedstrijd te winnen. In de eerste wedstrijd waren ze met 1-0 (doelpunt Wout Hamelink) te sterk voor IJzendijke. Vervolgens werd de wedstrijd tegen Terneuzen met 4-1 (doelpunt Joost Simons) verloren en kwam het in een rechtstreeks duel met Philippine, dat ook drie punten uit twee wedstrijden had, erop aan wie zich zou plaatsen voor de kwartfinale. Onze groen-witten hadden, vanwege een slechter doelsaldo, een overwinning nodig, maar dat lukte helaas niet. Ook Philippine bleek te sterk en won met 2-1 (doelpunt Arno Scheele), waardoor Terneuzen en Philippine verder gingen in het toernooi.

Terneuzen werd de uiteindelijke winnaar van het toernooi, door in de finale RCS te verslaan.

Soccerploeg bestond uit : Bryan Buren, Maikel Krans, Justin Kolijn, Dion Schoonakker, Arno Scheele, Joost Simons, Frans Rokven (ziek op finaledag) en Wout Hamelink.