Dominique D’Hooge per direct gestopt als trainer van Zaamslag

Dominique D’Hooge is niet langer trainer van ons 1e elftal. Hij diende donderdagavond (31 okt.) zijn ontslag in bij het bestuur.

Dominique was sinds de zomer van 2017 trainer van het 1e elftal, waarmee hij vorige twee seizoenen de nacompetitie haalde voor promotie naar de 2e klasse. Hij had nog een contract tot aan het eind van dit seizoen. Ondanks een goede seizoenstart is hij na zes competitieduels tot de conclusie gekomen dat het voor hem beter was te vertrekken, omdat zijn ambities niet overeenkwamen met die van onze vereniging. Wij respecteren zijn beslissing, maar betreuren deze ten zeerste. Overigens zijn beide partijen in goede harmonie uit elkaar gegaan.

Zaterdag 2 november zal assistent trainer Henk Michels de leiding hebben rondom en tijdens de wedstrijd tegen Kapelle en daarbij zal hij geassisteerd worden door oud 1e elftal speler Jordy Bakker.

Bestuur V.V. Zaamslag